hoe kan ik op youtube livestreamen als ik al partner ben?

Ik heb een vrij klein beginnend Youtube kanaal. Toch ben ik al partner. Nu heb ik begrepen dat ik dan ook kan livestreamen op Youtube. Hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met je gmail ofzoiets

Het beste antwoord

Je hebt waarschijnlijk een HD PVR of een dergelijk recording device nodig. Maten van mij gebruiken hiervoor XSplit. Gewoon op Youtube opzoeken: How to livestream on Youtube, dan zie je genoeg videos waarin je ze piepfijn uitleggen hoe of wat. Als ik het goed heb kun je op BO2 zonder recording device livestreamen, maar ik zou zeggen: Youtube'en!