Hoe kan ik me internet wachtwoord weten?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb een internet kastje van Cisco E2000 ( Windos Vista ) en me moeder heeft de internet wachtwoord veranderd en weet het niet meer en ik heb het wachtwoord nodig kunnen jullie me misschien helpen?
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb een internet kastje van Cisco E2000 ( me PC is Windos Vista ) en ik wil de wachtwoord van weten maar ik weet niet wat me wachtwoord is ik keek bij 192.168.1.1 en typte Admin Admin Password Password en zo maar het werkt niet als je me kunt helpen
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb een internet kastje van Cisco E2000 ( me PC is Windos Vista ) en ik wil de internet wachtwoord van weten maar ik weet niet wat me wachtwoord is ik keek bij 192.168.1.1 en typte Admin Admin Password Password en zo maar het werkt niet als je me kunt helpen
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb een internet kastje van Cisco E2000 ( me PC is Windos Vista ) en ik wil de internet wachtwoord van weten maar ik weet niet wat me wachtwoord is ik keek bij 192.168.1.1 en typte Admin Admin Password Password en zo maar het werkt niet als je me kunt helpen
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het wifi wachtwoord bedoel je? Heb je een gejailbreakte iphone,ipad of ipod?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moeder heeft niet voor niets het wachtwoord gewijzigd!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft je moeder zelf ook windows? Op een Apple weet ik handig, legaal maniertje om achter het netwerkwachtwoord te komen.

Antwoorden (2)

Meestal zit er ergens een knop op zo'n kastje waarmee je terug kunt gaan naar de fabrieksinstellingen. Het wachtwoord wordt dan ook gereset naar de standaard.

Kijk wel eerst even in de manual (ik hoop dat ik de goede heb gekoppeld) hoe het moet en wat de consequenties zijn. En kijk ook even of je de instructies van je provider nopg bij de hand hebt want je moet hem daarna wel weer helemaal opnieuw instellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afhankelijk van welke ISP je hebt, is het standaard wachtwoord meestal "admin" en kan je de gebruikersnaam leeg laten.
Bij een Cisco van UPC kan je zelfs beiden leeg laten, mits deze niet gewijzigd zijn.

Werkt dit niet, dan kan je zoals hier boven beschreven je router/modem een reset geven met alle consequenties van dien!