Hoe doe je achtergrond muziek op hyves?

Het meeste van jullie hebben, een achtergrond muziekje op hyves. Maar dan zonder video. Hoe krijg je een achtergrond muziekje zonder video op hyves?
ik heb alleen Maar een code. Maar dat is met video ( Maar ik wil zo graag zonder video ) Heeft er iemand een site Waar je zonder video kunt krijgen?
Thank u so much Xx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze optie is alleen beschikbaar voor goldmembers, hier moet je dus voor betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O oke Thnx ( ich dacht dat het ook kunt doen als je nicht goldmember was ) Maar bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O Raar. Mijn vriendin die heeft ook een achtergrond muziekje op haar profiel. ( Zonder Video.) Zij heeft alleen een soort balkje er staan wat afspeelt. Maar zij is ni goldmember, MAar bedankt voor je mail