mijn telefoon staat in mijn router en toch krijg ik geen verbinding met internet. wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heeft het wel gewerkt? Zo ja, gooi de (vergeet)configuratie weg op je telefoon en probeer opnieuw aan te melden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je een probleemmelding of iets dergekijks? En wat zie je allemaal staan bij wifi-instellingen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb geen probleemmelding. maar als ik de wepkey heb ingetoetst dan dan gaat ie de wifi scannen, en dan het ip adres ophalen en dan wordt de verbinding verbroken.
Ik heb dit zelf ook geprobeerd en kwam er niet uit. Nu heb ik een sim only abonnement met internet, maar anders had ik nog geen internet gehad op mijn telefoon.