Waar kan je de categorieën van YouTube vinden op de gewone website?

Ik vind die nieuwe lay-out helemaal niks. Ik kan de categorieën niet meer vinden, die met populair, muziek, how-to enz... waar je de populaire video's in die categorie kon bekijken. Op de mobiele apps zijn ze makkelijk te vinden, maar op de gewone site ben ik al even aan het zoeken... Heeft iemand een linkje, of waar ik het kan vinden? (net als dat ik mijn inbox alleen nog maar kan bereiken via de link youtube.com/inbox, en niet meer via een gewone knop op de homepage)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Op de homepage klik je helemaal links bovenaan op "Populair op YouTube". Hier vind je de categorieën weer terug en zie je de populaire filmpjes. Vervolgens kun je op een categorie klikken om je zoekopdracht te verfijnen. Dit is een feature van de homepage zelf en heeft dus dezelfde URL als de homepage.