Bestaat er een app die aan kan geven op een plattegrond hoe je gelopen of gereden bent?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
28.4K

Antwoorden (6)

Runkeeper is hier een goed programma voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn meerdere apps om je route op te slaan. Een daarvan is Trails GPS tracker. In mijn ogen een fijne app waar je ook route's kunt exporteren en importeren. Zo heb je de mogelijkheid om jouw routes te delen met andere of bestaande routes in te laden en deze te lopen of rijden.
Je kunt eerst de LITE versie gratis uitproberen. Maximaal 5 routes.
Of je zoekt naar andere (gratis) GPS trackers zoals bijvoorbeeld: MotionX-GPS of MapMyFitness. Zoek in de app store maar eens op TRAILS of GPS keuze genoeg. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mytracks, duidelijke weergave in google maps.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een iPhone hebt: Moves.

Deze app doet dat zonder je batterij helemaal leeg te trekken en staat altijd aan, zodat je hem nooit vergeet. Ook worden je gegevens met niemand gedeeld, wat ook een voordeel is.

Hij houdt als het ware "punten" bij waar je langere tijd bent geweest, en onthoudt de route die je hebt genomen om van punt naar punt te gaan. Die kun je vervolgens achteraf bekijken.

http://www.moves-app.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een andere optie is endomondo, met deze aap kan je naast wandelen ook andere bewegingsvormen kiezen, zoals hardlopen, fietsen, mountain biken, en nog veel meer.

Je krijgt dan een mooi overzicht van afstand, snelste kilometer en nog veel meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En ook Sportstracker kan prima gebruikt worden voor jouw wensen