Hoe kan ik de rechter balk bij Facebook (met recente meldingen van je facebookvrienden) weer zichtbaar maken?

Toegevoegd na 24 minuten:
Ook wel ''ticker'' genoemd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.5K

Antwoorden (2)

Ga naar de algemene pagina, de nieuwspagina. Dit doe je door in de linkerwerkbalk op Nieuwsoverzicht te klikken. Vervolgens zie je op de plaats waar je Ticker staat (rechtsboven) een klein balkje met een pijltje. Ga met je muis erop staan en klik. Je Ticker zal dan opnieuw tevoorschijn komen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- Onder in de chatbalk (naast de het vergrootglas voor zoeken) :
- radartje aanklikken
- opties aanklikken
- geavanceerde instellingen aanklikken
- chat uitschakelen aanklikken
- opslaan

en dan staan ze er allemaal weer.
Ik heb dat pas ook gehad, vandaar dat ik het nog weet. Succes