Is er ook een Duitse uitzending gemist site? Zo ja, hoe heet die?

Ik wil graag in het Duits tv kijken maar wel via een soort van uitzending gemist maar dan in het Duits, is daar ook een site voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.8K

Antwoorden (2)

Ja, die is er. En het heet "Sendung Verpasst", oftewel uitzending gemist ;)

Ik durf je echter niet te garanderen dat je de programma's ook daadwerkelijk kunt bekijken, zoals ik vanuit Duitsland vrijwel niets van de Nederlandse Uitzending Gemist kan bekijken. Slechts bij hoge uitzondering.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jazeker, zo zijn er de ARD en ZDF mediathek (zie bronnen) http://www.zdf.de/ZDFmediathek/hauptnavigation/startseite die je in te

Toegevoegd na 9 minuten:
(er ging iets niet goed)

Jazeker, ARD en ZDF bieden bijvoorbeeld met hun Mediathek een groot deel van hun programma's internationaal en digitaal aan. Je kunt hun aanbod in tegenstelling tot die van de Britten (en Belgen) gewoon bekijken in Nederland via de website.

RTL (de grootste commerciele zender) heeft wat meer beperkingen op hun dienst RTL NOW! Evenals SAT1 en ProSieben.

3Sat bied dan weer wel een hoop van hun programma's volledig aan met hun Mediathek: http://www.3sat.de/mediathek/index.php?display=1