Hoe verstuur ik een e-mail later Outlook?

Ik zou graag nu een e-mail adres willen maken, en dat hij zich dan op een bepaalde tijd automatisch verstuurd. Dus dat ik bijvoorbeeld nu het bericht maak en ik dan kan instellen dat het morgen wordt verstuurd. Ik dacht dat ik dit al eerder heb gezien, en dat het dus kan, maar ik kan het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit lukt mij niet, ik heb office 365, sorry dat ik dit er niet bij heb gezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je dan online Outlook.com of offline Outlook?

Antwoorden (1)

Via Office365 (ga er van uit dat je werkt met outlook.com) moet het als volgt:

"De bezorging van een bericht uitstellen

Als u Microsoft Exchange Server gebruikt, kunt u de bezorging van een afzonderlijk bericht uitstellen. Iedereen kan regels gebruiken om de bezorging van alle berichten uit te stellen. De berichten worden dan de opgegeven tijd in het Postvak UIT vastgehouden nadat op Verzenden is geklikt.

De bezorging van een bericht uitstellen

Klik in het bericht op Opties.
Schakel onder Bezorgingsopties het selectievakje Niet bezorgen vóór in en klik vervolgens op de tijd en datum waarop u het bericht wilt laten bezorgen."

Dit is de manier voor 1 bericht uitstellen. Als je de bezorging van alle berichten wil uitstellen dan is dat wat omslachtiger. Beiden methoden worden toegelicht via de onderstaande link.