hoe kan je op spotify afspeellijsten versturen zonder facebook login?

Ik heb op mijn premium acc van spotify een aantal afspeellijsten die ik naar mijn andere acc wil sturen.

Op dat andere acc is niet met facebook verbonden omdat ik dat al op mijn premium acc heb gedaan.

Het probleem is dat ik nu niet mijn lijsten naar mijn andere acc kan krijgen omdat die niet met facebook is verbonden dat is schijnbaar nodig daarvoor.
Weet iemand hoe ik de lijsten toch kan versturen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Allereerst moet je die afspeellijsten openbaar maken.

Vervolgens kan je ze delen via FB, twitter o.i.d.

Als je dan eenmaal op je juiste Spotify account ingelogd staat kan je via de link die je gedeeld hebt naar je oude afspeellijst gaan