Mijn facebook is na registratie gelijk geblokt weet iemand waarom?

Ik had net een Facebook account aangemaakt, en 30 minuten later kon ik opeens niet meer inloggen er stond.

"Je account is om veiligheidsredenen tijdelijk geblokkeerd
Als dit account je echte naam en persoonlijke gegevens bevat, help ons dan het te verifiëren."

Als ik dan op oke klik verschijnt dit:

"Voer een beveiligingscontrole uit
Er zijn momenteel geen verificatiemethodes beschikbaar. Kom later nog eens terug."

Terwijl ik gewoon mijn echte naam en achternaam heb gebruikt, en niks heb vervalst of iets anders.

Wat moet ik nu doen? Ik wil wel gewoon verder op dit account en heb helemaal niks verkeerds gedaan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
Amadea
11 jaar geleden
Misschien komt jouw naam vaker voor. Als er straks weer verificatiecodes zijn zal het vast wel lukken om te bewijzen dat jij de juiste persoon met die naam bent!

Antwoorden (1)

Wat hiervan precies de oorzaak is weet ik ook niet met 100 % Zekerheid te zeggen, maar toen ik het zelfde foutmelding kreeg als jij nu beschrijft had dat de volgende redenen :

-Je mag maar 1 (Soms met uitzondering 2) account hebben per ip adres.
- Wanneer je een account aanmaakt met gegevens die precies overeen komen met een ander account met dezelfde gegevens word het automatisch geblokkeerd. (Zoals daar ook al staat ''Wegens veiligheidsredenen geblokkeerd'')

lees de regels van facebook goed door. Misschien dat je dan op een regel komt waarvan jij ziet '' Oja, Daar heb ik me inderdaad niet aan gehouden''

Anders zou je contact op moeten nemen met facebook onder de button ''Contact''

Het feit dat je pas na 30 minuten bent verbannen houd in dat je niet een automatische ban hebt, maar een ban via een moderator.
Probeer voorlopig verder te gaan op jouw oude facebook account. Indien deze ook is geblokkeerd houd dat in dat je een ip, ban, Computer ban, Of Perm ban hebt.

-Perm ban = Een ban voor minstens 15 jaar op jouw account
- Computer ban = Een ban voor onbepaalde tijd op jouw computer,
-Ip ban = Een ban op jouw gehele ip adres, Facebook is dan alleen mogelijk bij de buurman, Een vriend, etc. Maar niet meer in jouw huis.

Contact op nemen lijkt me nu dus de beste optie (Y)

Toegevoegd na 5 minuten:
Bekijk overigens je email adres die je hebt ingevoerd bij het aanmaken van jouw nieuwe account, Vaak krijg je een uitgebreide mail met daarin de uitleg van jouw ban / Foutmelding, En uitleg wat je Moet of Kan doen. (Y) Succes,