Kun je de smileys op facebook uitschakelen?

Als ik op facebook bij een bericht een dubbele punt en haakje typ --> :) verschijnt er meteen een emoticon. Dit wil ik liever niet. Ik zie bij vrienden dat hier wel gewoon een dubbele punt en een haakje blijft staan, ipv dat er een emoticon staat. Kun je dit ergens uitzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Dat kan in feiten niet. Als je Facebook correct gebruikt en op de computer, is dit niet mogelijk. Wanneer je er een spatie tussen zet, dus : ) dan kan je dit in de chat wel omzeilen, en lijkt het alsof je geen emoticon gebruikt.

Maar als je Facebook vanaf een mobiel punt, dus via telefoons gebruikt, dan kan het zo zijn dat hij de emoticon niet weergeeft.

Dat gebeurt nou dus bij mij, ik heb geen emoticon als ik :) of :( etc. Typ.

Je kan het dus niet uitzetten, het ligt aan het apparaat dat je gebruikt om te Facebook'en.

Maar, ik merk nog even op, als ik mijn Facebook APPLICATIE, gebruik, maakt hij de emoticons wel. Als ik op de non-mobiele versie van Facebook ga, dàn doet mijn telefoon geen emoticons laten verschijnen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat hoort zo en kan niet uitgezet worden