Kan ik op Facebook een tweede account aanmaken net als op Twitter?

Wil graag een tweede account op fb maar hoe kan ik dan wisselen van account? Lukt me niet. Wie weet het. Is me intussen gelukt een account aan te maken maar kan niets doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.6K

Het beste antwoord

Als je uitlogt op Facebook, kun je je als nieuwe gebruiker registreren. Hiervoor moet je wel een ander emailadres gebruiken.

Wisselen tussen accounts kan alleen door uit te loggen, en weer in te loggen met het andere account.

Ik weet niet waarvoor je meerdere accounts wil hebben. Meerdere accounts voor eenzelfde persoon mag eigenlijk niet volgens de voorwaarden van Facebook. Als het extra account bedoeld is voor (semi)zakelijke vertegenwoordiging, dan zou je wellicht beter kunnen overwegen om daarvoor een Facebook Pagina aan te maken. Dit kan vanuit je eigen Facebook account: http://www.facebook.com/bookmarks/pages
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ook dat kan. Daarvoor heeft Facebook een aparte Pages (Pagina's) app.

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan altijd, maar dan moet je wel een ander emailadres gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt voor ieder account een ander e-mail adres nodig maar als je bijvoorbeeld 2 auccounts heb account 1 en 2
als je dan van e-mail adres wil wisselen is het gewoon handig om een e-mail adres te maken waar je niks mee doet en die verander je dan bij 1 en dan kan je het e-mail adres van 1 bij 2 doen en andersom