als ik iemand geblokkeerd heb op twitter kan diegene dan nogsteeds mijn tweets lezen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, Als de persoon ingelogd is kan hij niet meer in je timeline kijken.
Mocht je geen slotje hebben op je account en diegene is uitgelogd, is dit wel mogelijk via een PC/Laptop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, behalve als diegene is uitgelogd en je geen slotje op je account hebt. Dat kan je doen door naar instellingen te gaan, dan privacy en dan kan je je account beschermen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben ooit zelf geblokkeerd geweest (geweest kwam ik net achter bij het checken voor dit antwoord) op twitter en kon gewoon *mm* *orbe*' tweets lezen maar NIET volgen.
Nu wel weer dus bedankt!