Waarom zien andere mensen wat ik op Facebook like en reageer en hoe zet ik dit uit?

Als ik bijv een foto van een vriend of groep like dan komt die in de tijdlijn van mijn vrienden als: xxx heeft gereageerd op de foto..
Hoe kan ik dit uitzetten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Dit kun je niet uitzetten, omdat juist dit de bedoeling is van het sociale netwerk 'Facebook'. Wel kun je via het activiteitenlogboek, te vinden op je eigen Facebookpagina, bepaalde activiteiten verbergen voor vrienden. Naast elke activiteit in dit logboek, vind je een rondje. Normaal gesproken is dit een open rondje, wat betekent dat dit zichtbaar is op jouw profiel, en dus zichtbaar voor je vrienden. Als je op dit rondje klikt, kun je een like/reactie of andere activiteit verbergen op je timeline. Dit kan helaas alleen per activiteit, structureel likes/reacties van jezelf verbergen, is (nog) niet mogelijk.