Kun je op Facebook instellen dat mensen niet je hele vriendenlijst kunnen zien?

Dat zou ik fijner vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Jazeker is dat mogelijk.
Ga naar je tijdlijn op Facebook, klik op vrienden, en klik dan bovenaan op bewerken.
Hier kan je selecteren wie je volledige vriendenlijst kunnen zien.
Vrienden kunnen echter altijd WEL gezamelijke vrienden zien (vrienden die vriend van jullie beide zijn). Het is niet mogelijk om in te stellen dat ze dit niet zien.
Ook is het niet mogelijk om in te stellen dat bepaalde personen niet zichtbaar zijn in je vriendenlijst.