hoe wijzig ik mijn geslacht op facebook?

Ik ben zelf een vrouw, maar nu is mijn Facebook pagina een keer gehackt en heeft deze grapjas mijn pagina omgebouwd tot 'Bassie' van Bassie en Adriaan. Nu heb ik alles weer teruggewijzigd, behalve dat ik een vrouw ben, en geen man. Ik heb geen flauw idee hoe ik dit recht moet zetten, dus help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Op je startpagina staat rechts van je naam 'Informatie bijwerken'. Daar op klikken, dan zie je allerlei gegevens. Rechts van het scherm zou dan 'Algemene gegevens' moeten staan. Daar op 'bewerken' klikken en dan zou het daar moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u geweldig!