Kan je de veiligheidsmodus van Youtube altijd uitzetten?

Ik schakel de veiligheidsmodus uit, doe een zoekopdracht ('reaper' , een soort vuurwerk) en dan gaat de veiligheidsmodus gelijk weer aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Veiligheidsmodus vergrendeld:

Meld je aan bij je YouTube-account.
Klik onder aan een willekeurige pagina op 'Veiligheidsmodus' om de voorkeuren te openen.
Klik op 'uitschakelen', 'Opslaan' en 'Vergrendelen' om je aan te melden voor de veiligheidsmodus en de instelling in deze browser te vergrendelen.
De veiligheidsmodus is nu ingeschakeld en vergrendeld.

Als je je wilt afmelden voor de veiligheidsmodus, open je de voorkeuren en klik je op 'Veiligheidsmodus ontgrendelen'.
Geef je YouTube-wachtwoord op om de veiligheidsmodus te ontgrendelen.