Een reactie als spam verbergen op je tijdlijn van facebook?

Als je op facebook getagd bent in een bericht van iemand anders, komt dit bericht automatisch ook op jou tijdlijn te staan.

Nu vind ik dat bericht prima, maar een aantal reacties van andere mensen die ook op dit bericht hebben gereageerd, wil ik niet op mijn tijdlijn hebben.

Nu kan ik dit niet verwijderen maar wel verbergen als spam, als ik dit doe, zie ik dat bij degene waar het bericht oorspronkelijk van is diezelfde reacties dan ook verborgen zijn.

Is dit alleen zichtbaar voor mij, of ook voor diegene zelf op zijn facebook pagina, krijgt diegene hier ook bericht van dat ik het heb verborgen als spam?

Let op ik heb het dus niet gerapporteerd als spam alleen verborgen als spam en dit kun je dus ook weer ongedaan maken als geen spam. Al met al ik wil het van mijn pagina af hebben maar niet als dat bij andere mensen dan ook gebeurt of als zei hier melding van krijgen, komt zo lullig over!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

alles wat jij verbergt als spam is bij andere mensen geen spam, dit gebeurt enkel als er meerdere rapportages van spam zijn gedaan.

dus het voor jou verbergen van spam heeft geen invloed op wat andere mensen zien.