Hoe komt het dat als ik naar gtstfanclub.nl ga ik op een rare site uit kom?

ik kom dan op deze site uit : http://ww2.bhanusri.com/?folio=7POYGN0G2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er staat dat de website www.gtstfanclub.nl tot 1 december '12 in gebruik was. Vandaag is het 2 december, dus de website is vrij gegeven.

'This domain name expired on Dec 1 2012 11:33:03:000AM'
(Staat bovenin de website)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Wanneer je de website ww2.bhanusri.com/?folio=7POYGN0G2 opent, krijg je inderdaad de mededeling 'This domain name expired on Dec 1 2012 11:33:03:000AM’. Maar de gtst-site is gewoon actief.