Mijn facebook is gehackt door iemand die correct het beveiliginsvraag heeft beantwoord, wat kan ik doen?

Mijn facebook account is gehackt doordat iemand juist op de beveiligings vraag heeft geantwoord en facebook heeft mijn account account vergrendelt en ik heb geen toegang ermee maar mijn passwoord is veranderd dus over privacy maak ik me meer geen zorgen meer over maar ik kan er niet meer op dat is het probleem, kan iemand me erbij helpen?

Toegevoegd na 1 uur:
Wil ook iemand mij de URL geven om een berichtje naar facebook te geven? Dit is een foto die ik genomen heb:

http://gyazo.com/b50bb17e0a1b2502eb705bcd3dd8a3ab

Toegevoegd na 1 uur:
En hoe kan ik een beveiligingscontrole testen? Alvast bedankt voor je mening want ik vrees of ik mijn account nog terug zal krijgen of niet.

Toegevoegd na 2 uur:
Nog een foto:

http://gyazo.com/a174e49203cd064325f69cfd8a04356d

Toegevoegd na 2 dagen:
Laat maar facebook reageert niet en de hacker heeft alles verwijdert van mijn account en hij heeft op een of andere manier mijn email verandert waardoor hij helemaal de macht heeft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
contact opnemen met facebook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wachtwoord veranderen
capthavoc
11 jaar geleden
je even gerust stellen
je ben niet gehacked , maar iemand heeft er wel een poging gedaan die mislukt is (misschien meerdere keren ?) Je account is door facebook geblokkeerd vanwege die poging(en)
dus de hack is mislukt
de beveiligingsvraag is niet goed beantwoord want dan zou facebook je account ook niet blokkeren
maar je een mailtje sturen met de gewijzigde gegevens ?
lees het mailtje nog eens goed door
want anders had je geen melding van facebook gekregen dat ie geblokkeerd is.
want als iemand de geheime vraag wel goed beantwoord
dan kan hij idd het ww en email adres kunnen veranderen
maar dan zou hij ook toegan moeten hebben tot je email ??? maar jij krijgt daar altijd melding van op het oude
en dat voor jouw dan onbekend email adres
wat dan ook in het mailtje zou staan is dat het geval dan zul dus idd snel contact met facebook moeten opnemen! Dat moet onder de omstandigheid dat facebook het geblokkeerd heeft ook maar dan is er verder niets aan de hand
succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik ben dood die hacker heeft ook mijn pass en email verandert helemaal geen toegang meer?

Antwoorden (1)

Heb je al op de knoppen "doorgaan" en op "this wasnt me" gedrukt? Ik had dit ook een keer toen iemand aan de andere kant van de wereld precies het zelfde deed. Ik heb op de knoppen gedrukt en kreeg vervolgens een emailtje op mijn geregistreerde email binnen en toen moest ik een paar vragen beantwoorden (krijg je een foto te zien van iemand in je vriendenlijst en moet je de naam ervan opnoemen etc.). Dan krijg je als het goed is gewoon je account weer terug.