Als ik een tweet stuur, hoe kan het dan dat ik deze niet kan lezen op de twittersite van de ander? Ook als ik reageer op een foto zie ik het niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien duurt het even tot je tweet beschikbaar is.
Ook kan het mogelijk zijn dat je een 'slotje' op je twitter account hebt. Zo kan het mogelijk zijn dat andere het niet kan lezen via andere twitters site.

Antwoorden (1)

Hallo,

Weet je zeker dat je profiel niet op gesloten staat? Dat mensen alleen je tweets kunnen lezen als ze je volgen dus. Wanneer dat het geval is, schermt twitter je tweets af en kunnen deze niet geplaatst worden bij foto's enz. Wanneer je profiel op gesloten staat moet je er wel zeker van zijn dat je anderen de toestemming hebt gegeven om je te volgen. Zonder deze toestemming kan niemand je tweets zien.

Wanneer je profiel niet op gesloten staat, moet je even kijken of de tweet wel goed geplaatst is. Dat de statusupdate voltooid is. Dit kun je checken door in je profiel te kijken, en dan 'alle tweets weergeven' kiezen.