hoe krijg ik bij facebook uitnodigingen ongedaan?

Ik heb per ongeluk bij werkgeverspagina mensen toegevoegd die daar niet horen hoe kan ik dit terugdraaien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.2K

Het beste antwoord

Je kunt weer naar de pagina van de desbetreffende perso(o)n(en) terug gaan & "vriendschap verzoek annuleren". Zoiets was het. Daarvoor moet je wel met je computer inloggen. Kan niet met je mobiele telefoon. Net zo iets als "like" (duimpje omhoog) & vind ik leuk, vind ik niet meer leuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan ook gewoon met je mobiel, is wel wat meer werk. Omdat je profiel voor profiel moet doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas is dat dus niet mogelijk omdat dit om een de werkgevers pagina gaat....