mijn algemene informatie is verdwenen op Facebook! Hoe krijg ik het terug?

Sinds gisteren is het kopje met algemene informatie (rechtsonder je profielfoto) verdwenen. Dus je geboortedatum, waar je woont, je opleiding, relatie, dat soort dingen.

Nergens kan ik daar meer toegang toe vinden!

Verder werkt alles. In Facebook Helpcentrum kom ik niet verder. Iemand een idee?

Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je niet op "alleen ik" geklikt zodat alleen jij het ziet en geen andere Facebook vrienden of bedoel je dat jij zelf het ook niet kan zien?? De eerste kan e wijzigen door op openbaar te klikken of alleen vrienden in het tweede geval als je het zelf niet kan zien.... Heb ik geen idee misschien een storing? Succes