Hoe verwijder je je account op een telefoon die niet van jezelf is?

Mijn twitteraccount op iemand anders zijn telefoon is ingelogd (wisselaccounts). Hoe log je jezelf uit op die telefoon? Die telefoon is niet van mij en ik heb ook geen contact meer met diegene. Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik wil niet dat diegene mijn direct messages leest want dat is prive.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
19.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weetniet sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uitloggen weet ik zo niet, wel kun je een nieuw wachtwoord maken, dan kan degene niet meer via zijn telefoon op jouw account inloggen.

Antwoorden (4)

In principe is het genoeg om je wachtwoord te wijzigen. De twitter-app(s) op andere apparaten kunnen dan niet meer verbinden.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het wachtwoord al veranderd, maar diegene kan nogsteeds op mijn account via wisselaccounts
bij mij mobiel is het het zo dat je naar accounts moet gaan, dan account beheren. dan op joun account klikken en dan helemaal onderaan staan account verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet zelf op het ander apparaat uitloggen.

Als dit niet kan, gewoon je wachtwoord veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op een Android smartphone ingelogd bent geweest, ga naar ''instellingen'' met de android smartphone, ga naar Account- en synchronisatie-instellingen, daarna zie je je Twitteraccount staan als het goed is, druk op je account en druk daarna op ''Account wissen'' en nogmaals op ''Account wissen'' . Nu is je Account verwijderd. Mocht het allemaal niet lukken kun je altijd je wachtwoord veranderen.