Kan niet mijn Facebook afmelden op de iPad. Hoe kan dit?

Opeens staat er geen afmelden of account instellingen meer in de balk aan de linkerkant. Dan moet ik de hele tijd Facebook verwijderen en opnieuw installeren als ik met een andere account wil inloggen.
Weet iemand hoe dit kan? Snap er niets van en kan niets vinden op internet.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel dus de Facebook app.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Kimath
11 jaar geleden
De Facebook app?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja heb het er ook even bijgezet.

Antwoorden (1)

is dit met ios6? dan kan het kloppen, dan moet je namelijk afmelden via de instellingen van de iPad Zelf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En hoe en waar dan? Want het rare is dat het bij een andere account wel gewoon via de app zelf kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
instellingen>Facebook>'jouw account'> verwijder account