Ik kan telkens als ik uitlog niet meer op mijn youtube acount weet iemand hoe dat kan?

Telkens als ik uitlog (Dat meestal perongeluk gaat) dan wil ik weer inloggen maar dan zegt die dat mijn ww verkeert is dus heb ik deze keer het op een briefje geschreven maar weer is die fout dus telkens word mijn ww gewijzigd.Ik weet ook niet hoe ik een mail naar google of gmail of youtube kan sturen mischien dat dat help mar heeft iemand hier een verklaring of opplossing voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Capslock aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is het ook niet maar ik heb het ongeveer al 5x gehad. Ik heb zelfs alweer een ander acount aangemaakt maar ook die ging weer fout mijn ander acount heeft het langer volgehouden.. Echt raar..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
is er misschien iets mis met je toetsenbord?

Antwoorden (1)

Heb je nog andere e-mail adressen die je aan google hebt gekoppeld? Ik heb twee mailadressen, welke ik allebei aan google heb gekoppeld. Als ik bijvoorbeeld met een mailadres op Gmail inlog, en met de andere op youtube, gaat dat. Maar als ik dan bijvoorbeeld bij YouTube uitlog, neemt google het e-mail adres dat ik bij gmail heb staan en koppet dat automatisch aan youtube, zodat dat mailadres wordt ingelogd.
In principe is dit te vermijden door niet allebei de mailadressen tegelijkertijd te gebruiken.
Ik weet echter niet of dit in jou geval ook het geval is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik denk dat u gelijkheeft ik heb ook een gmail account op mijn mobiel. Maar op mijn laptop ben ik maar op een ingelogd ik denk idd dat dat het is. Bedankt!