Ik heb een foto op Facebook onder het tabje "foto's van jou" staan. Ik wil graag 1 foto hiervan in een album verplaatsen. Hoe doe ik dat?

Als ik met mijn muis over deze foto ga krijg ik wel de optie om hem te verwijderen of andere gegevens aan te passen. Maar dus niet de optie om hem in een map te zetten. Wie weet hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (1)

Foto's die onder 'foto's van jou' staan, zijn foto's waarin je getagd bent door iemand/jezelf.
Waarschijnlijk is dit een foto geplaatst door iemand anders, die jou in die foto geplaatst heeft. Je kunt deze foto dus niet naar een map verplaatsen.

Wat je wel kunt doen, is de foto opslaan, en vervolgens uploaden op je eigen profiel in de map naar keuze.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb deze foto zelf geplaatst. Ik heb eerst op foto's geklikt en toen was het linker tab-je blauw waar "foto's van jou" op staat. Toen bovenaan op "foto toevoegen" geklikt en toen kwam deze foto in de map te staan. Later heb ik meerdere schoolfoto's gevonden en hiervoor een map aangemaakt. Maar nu kan ik deze foto niet verplaatsen naar de "schoolfoto's" map en dat is natuurlijk jammer. Ik kan de foto er wel opnieuw inzetten maar er hebben al heel veel mensen gereageerd op de foto.