Als ik een NIET vriend een bericht stuur, ziet hij dan direct mijn facebook pagina met daarop foto en achternaam?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk wel, tenzij je je profiel zodanig hebt afgeschermd dat niemand je kan vinden. Aangezien dat niet het idee achter facebook is en mensen wel gevonden willen worden hebben de meeste mensen de beveiliging zodanig ingesteld dat foto en naam wel te zien zijn.

Het eerste antwoord klopt, het ligt aan je instellingen. Maar mocht je dat te ingewikkeld zijn, dan heb je misschien wat aan mijn antwoord.

Dus als je al eens gevonden bent door iemand, dan zijn je foto en naam zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hij kan zien zoals jij het hebt ingesteld. Als jij alles zo hebt ingesteld dat alleen vrienden alles kunnen zien (inclusief je achternaam) zal hij alleen je foto zien en je naam die je hebt opgegeven.

Dit kun je instellen met het driehoekje rechts naast startpagina.

Als het geen vriend van een vriend is kan hij dit alles ook niet zien als je het hebt open gesteld voor 'vrienden van vrienden'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat kan hij niet zien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt toch ECHT aan je instellingen!
ik heb een tip voor je om sneller erachter te komen.
verwijder 1 van je beste vrienden,dan vraag je die om te kijken wat er op je FB te zien is.alle handelingen die je niet openbaar wil kan die mattie voor je checken.
na afloop voeg je de persoon weer toe
succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan veel simpeler: zelf uitloggen en naar je eigen pagina gaan kijken!
Zoals Pelle al zei, dat ligt aan je instellingen