ik heb een vraag over de app in facebook; ik heb een eigen fanpagina maar hoe kan ik apps toevoegen onder de header, naast info?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien heb je hier iets aan ?

·Hoe kan ik de favorieten op mijn startpagina opnieuw rangschikken?
Je kunt je favoriete apps, groepen, lijsten of pagina's in het gedeelte Favorieten opnieuw rangschikken. Dit gedeelte vind je boven aan de kolom aan de linkerkant van je startpagina.

Je kunt dit gedeelte als volgt opnieuw rangschikken:

Plaats de muisaanwijzer over de app of groep en klik op .
Selecteer Opnieuw rangschikken in het vervolgkeuzemenu.
Selecteer de favorieten met de muisaanwijzer. Sleep ze naar de gewenste plek.
Klik op Klaar als je klaar bent.