Ik kan in Facebook activiteitenlogboek door mij geen geplaatste berichten bekijken. Hoe kan dit?

Ik kan in Facebook activiteitenlogboek alles bekijken. Bij wie ik geliked heb,bij wie ik een reactie heb geplaatst en wanneer ik me status veranderd heb. Behalve geplaatste berichten die door mij geplaatst zijn. Als ik ze wil bekijken krijg ik een mobiele telefoon te zien, met afbeeldingen van Facebook.Weet iemand hoe dit kan en hoe ik ze wel kan bekijken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je kunt deze gewoon bekijken op je eigen profielpagina. Dus door te klikken op je eigen naam, onder het facebooklogo linksbovenaan de pagina, naast je profielfoto.

Je komt dan op je eigen pagina waar je alle door jou geplaatste berichten en foto's kunt bekijken.