Als ik wil inloggen op man krijg ik een waarschuwing dat hij al gebruikt word, hoe kan dat nou weer???

-ik heb geen virussen ofzo op me computer staan.
-als ik eerst op me tel, pc en laptop inlogde zei hij dat ik op 3 plaatsen was aangemeld dus ik moet er dan toch wel bij kunnen?

Ik heb nu wel een mail gestuurd naar microsoft maar ik ben echt pissig dat ik mijn mail kwijt ben, dalijk kan ik niet goed bewijzen dat die mail van mij is omdat ik hem 8 jaar geleden heb gemaakt toen ik 9 jaar oud was, dus hoe kan ik nu weer weten of ik mijn juiste woonplaats had gebruikt.. Ik woonde toen zelfs ergens anders.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je vraagstelling met uitleg is een beetje verwarrend, eerst claim je dat je kunt inloggen maar dan zeg je dat je pissig bent omdat je je mail kwijt bent.

Maar dat terzijde,

Je kan op je 'msn' op meerdere locaties tegelijk inloggen (internet browser, instant messengers(windows live messenger,e-buddy etc.), apps(telefoon&tablet), verschillende browsertabs) als je op 2 of meerdere locaties aangemeld bent meld hij dat je op meerdere locaties aangemeld bent. Dus raak niet in paniek en kijk of je ook ergens anders ingelogd bent en online sta. Als je niet meer in kunt loggen dan zal je een van de wachtwoord vergeten opties moeten kiezen, en als je deze niet meer weet ben je je account simpelweg kwijt want microsoft die kan je dan ook niet verder helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet ze nog wel en heb een telefoon ingeschakeld met code voor controle en heb mijn 'hoofd' pc als veilige pc ingesteld, maar al die manieren werken niet... Ik zal het morgen wel nog een paar keer proberen en laat het dan weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Owja als je het verwarrend vind dat ik kan inloggen is; IK KAN OOK INLOGGEN, maar krijg een waarschuwing als ik ingelogd ben dat hij geblokkeerd is omdat er iemand anders op zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt bekijken op welke apparaat hij ingelogd is, ken je dit apparaat niet, dan zit er pas iemand anders op. Is dit één van jou apparaten dan zit er niet iemand anders op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik krijg alleen een blauw scherm van microsoft en er staat dat iemand op mijn account heeft gezeten en ze hebben hem voor veiligheidsredenen geblokkeerd..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat screenshots wat handiger zou zijn gezien je eerst zegt dat je er wel in komt, en nu dat je account geblokkeerd is door microsoft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed antwoord.