Hoe kan het dat je via Cheerypost.com gratis cadeaubonnen van vrijwel alle bekende winkelketens kunt krijgen?

Waarom geven bedrijven die gratis weg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Elke winkelketen of merk wil graag meer klanten. Klanten werven kost veel geld, te meer omdat het lastig is om reclame precies te richten op die mensen die ook echt klant zullen worden.Via CheeryPost kunnen bedrijven op een hele gerichte en positieve manier in contact komen met potentiële klanten. De verassingen zullen meestal bestaan uit cadeau- en waardebonnen of producten en premiums van beperkte waarde. In veel gevallen zal het nodig zijn om geld bij te leggen om juist dat ene product te kunnen kopen. Of wellicht doe je later een herhalingsaankoop. CheeryPost stelt bedrijven op deze manier instaat om nieuwe klanten werven, meer winkelbezoek en omzet realiseren en een positieve attitude rondom hun merk creëren.

Dat was niet moeilijk te vinden (bron)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Een CheeryPost-campagne zal vaak (maar zeker niet altijd) bestaan uit het verstrekken van gratis cadeaubonnen van beperkte waarde. Aan het verzilveren van deze cadeaubonnen door de consument zullen doorgaans enkele voorwaarden verbonden zijn. Bijvoorbeeld dat de cadeaubon alleen verzilverd kan worden bij een minimale besteding of alleen geldig is op een specifiek deel van het assortiment. "

"Bij premiums/ giveaway’s zit het verdienmodel in de herhalingsaankopen en in het creëren van merkvoorkeur."

Kortom, het is precies hetzelfde als iedere andere kortingsactie, aanbieding of weggeefactie. Het is een vorm van reclame maken.
bamibal