Mijn twitteraccount (45.000 volgers) is gehackt. Wachtwoord én email-adres zijn veranderd. Is er een manier om mijn account terug te krijgen?

Een jongen vroeg of ik met hem wilde samenwerken, en ik vertrouwde hem. Hij heeft ook een account met 73K volgers dus ik vertrouwde hem volledig. Eerst logde hij zijn account in op mijn computer via TeamViewer. Daarna ging ik bij zijn computer mijn account inloggen via TeamViewer.
Ik heb geen idee hoe hij daarna via web in kon loggen op mijn account, maar alle wachtwoorden en emailadressen zijn verwijderd..

Is er een mogelijkheid om dit alles terug te draaien?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die had je nooit moeten vertrouwen;) wss heeft hij dat andere account dan ook genakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap niet dat je hem vertrouwde OMDAT hij 73K volgers heeft. In de vorige eeuw was er een man in een buurland die nog veel meer volgers had. We weten allemaal hoe dat is afgelopen. En tja internet, we moeten daar driedubbel voorzichtig zijn. Ik hoop wel dat je nog steeds vertrouwen durft te hebben in de medemens, dat is namelijk een mooi iets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@duitsevraag: Ja, hij heeft al meerdere accounts (waaronder ''zijn eigen'' account @PuberFact) gehackt. @Lamp: Ik heb het al met meerdere mensen hierover gehad, en ik ben dom geweest om hem in vertrouwen te nemen, maar dat wil uiteraard niet zeggen dat ik niemand meer moet vertrouwen. Dit zegt meer wat over de jongen die mij heeft gehackt, want als hij zo door het leven verder wil gaan komt hij er vroeg of laat nog wel een keer achter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het blijft niet handig dat je je account @_wistjeal zo weggeeft. Dat is een domme fout, waar je nu voor zult moeten boeten. Je account is immers niet gehackt (zoals bij Jochem Meyer was gebeurt), nee, je hebt je accountgegevens zelf weggegeven. Je kunt hoogstens proberen diegene die je die gegevens hebt gegeven over te halen het weer samen te doen, maar vrees het ergste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor Twitter is het niet na te gaan hoe het account gehackt is. Jochem Meyer zal zijn account teruggekregen hebben fedzzb zal dat ook voor elkaar kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat betwijfel ik. Het is toch heel anders dan met Jochem Meyer, die meteen naar De Telegraaf stapt, zijn verhaal doet, veel aandacht krijgt etc. Dan werkt Twitter goed mee, met dit soort accounts waar nog altijd dezelfde soort tweets op verschijnen als voor de 'hack', is het veel lastiger het account terug te krijgen, denk ik.

Het beste antwoord

Ja, neem contact op met Twitter en geef aan dat je account gehacked is.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb het even voor je opgezocht. Zie de link voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas werkt dit niet.. =(
Hij heeft het email adres ook veranderd waardoor dat niet meer werkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit werkt ook gewoon met je oude e-mailadres. Het staat zelfs in de tekst: "Vermeld je e-mailadres en de datum waarop je voor het laatst toegang had tot je account." Precies hetzelfde heb ik ooit meegemaakt bij Hotmail. Ze zoeken gewoon uit waar vandaan je het laatst hebt ingelogd, welk e-mailadres dat was, etc, etc. En dan wijzigen ze het e-mailadres weer naar de jouwe. Je moet dan meteen je wachtwoord e.d. wijzigen. Als het hier niet mee lukt, dan doe je iets fout of heeft het Twitter account nooit aan jou toebehoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt voor de tip. Ik heb het vragenformulier ingevuld en nu hoop ik op het beste!