Stopt msn er ook mee?

Ik heb gehoord en gelezen dat Hotmail stopt: http://www.ad.nl/ad/nl/5595/Digitaal/article/detail/3294508/2012/07/31/Microsoft-stopt-met-Hotmail.dhtml

Betekent dit dat ik msn niet meer kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Hotmail veranderd van naam, stopt niet

Het beste antwoord

Nee. Zowel Hotmail als MSN kun je blijven gebruiken. Alleen de naam wordt aangepast naar Outlook.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor je antwoord, heb je een bron hiervoor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Net zoals het op een gegevenmoment live.com werd zeker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad. Als je het artikel leest, dan staat het er ook in. Vergeet niet dat honderden miljoenen gebruikers net als jij genruik maken van Hotmail. Die laten ze echt niet in de kou staan. Het is gewoon een slimme marketingtruc, alleen hadden ze nooit moeten zeggen dat Hotmail stopt. Hotmail stopt niet - het gaat verder als Outlook.com. Gerustgesteld?