Op facebook kn je zien wie een post in een groep heeft gezien gaat dit ook bij foto's van mensen gebeuren?

Ik zag het bij een groep waar ik geen lid in was, het is ook niet bij alle groepen (nog), ik zag het alleen bij 2 groepen die ''open'' waren en ik geen lid van was. AUB antwoord, komt er ook een optie waarin je kan zien wie je foto's heeft bekeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk het niet, als dat zo was zou facebook daar wel iets over zeggen. Sowieso hoop ik het niet, want dan krijg je weer dat hyves gedoe; oh mijn foto is zo vaak bekeken, ''oh mijn foto is zó vaak bekeken!'' als ze dit zouden instellen zou niemand nog zomaar naar andermans pagina kunnen zonder dat dat opgemerkt wordt, dus het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze dit gaan doen.