Hoe kan ik de rechter balk bij Facebook (met recente meldingen van je facebookvrienden) weer zichtbaar maken?

Deze balk stond eerst altijd aan de rechterkant weergegeven, boven de chatbalk. Nu zie ik deze niet meer?

Dus: ik bedoel NIET de chatbalk!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan als je naar de hoofdpagina gaat (met je profielfoto en omslag in beeld) en dan rechtsonder klikt op het vakje van de chat.

Zit je op de startpagina met het overzicht dan werkt dit niet.