ik wil vooromen dat iemand die geen vriend op facebook is, toch mijn berichten en foto's kan zien. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Blokkeer zijn account op voorhand. Dan kan hij niks zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Log in op facebook.
Dan zie je rechtsboven ''startpagina staan'', met daarnaast een soortvan pijl naar onder, klik op de pijp en klik vervolgens op : ''privacy instellingen''. Vervolgens kan aanvinken wie jou berichten, foto's etc. mogen zien. je kan kiezen uit: ''iedereen, vrienden of aangepast''