is hotmail.com - live.nl gehackt?

Als ik naar de site ga waar ik normaal altijd inlog om bij mijn email te komen is het ontwerp helemaal aangepast toen ik inlogde zeiden ze dat er iets met mijn account was ik moest alles weer opnieuw invullen + gebruikte wachtwoorden en de geheime vraag ik vertrouw het totaal niet ook omdat hun eerdere ontwerp er veel mooier uit zag dit lijkt alsof het even snel is gemaakt. op mijn iPod Touch wil mijn mail ookal niet laden wie heeft hier ook mee te maken? en wat kan ik doen? alvast bedankt!

Toegevoegd na 14 uur:
heb even naar mijn gmail gestuurd en nu zeggen ze dat ik 72 uur moet wachten tot mijn verzoek is voltooid

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Nee. Het heeft ermee te maken dat Hotmail omgezet wordt in Outlookmail. Maar je kunt door het radertje rechtsboven aan te klikken aangeven dat je terug wilt naar de Hotmail. Ze zijn de opmaak ervan nog aan het uitwerken. Lees ook http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/overig/gebeurt-hotmail-microsoft-stopt-hotmail.356563
Amadea
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Het lijkt erg veel op google mail maar ben er wel blij mee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik op de link klik die Pieter daar geeft,
kom ik meteen in mijn postvak IN. (van Hotmail)
Zonder in te loggen! Is dat niet heel raar en gevaarlijk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt helaas doet mijn e-mail het nog steeds niet dan maar een nieuwe aanmaken..

Andere antwoorden (2)

nou ik zag als je klaar bent met uitloggen toen zag ik een nieuwtje van dat microsoft live.nl zouden veranderen naar outlook express . als live.nl niet werkt probeer dan live.com
en als het weer niet werkt download dan messenger .
msn beter gezegd dan als je klaar bent log dan in en klik dan ergens op een klein vakje waar je een klein brief en dan kan je je berichten zien .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt wij hadden gisteren hetzelfde,maar met opnieuw inloggen was het probleem verholpen,ik dacht eerst ook aan een hacker.omdat ik de melding kreeg dat waarschijnlijk iemand anders gebruik maakte van mijn mailadres,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat had ik ook.
Maar er is een code gestuurd naar mijn Yahoo mail
en dat klopte wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik dus ook