Ik ben mijn emailadres EN wachtwoord van youtube vergeten WAT NU?!

ik ben mijn emailadres EN mijn wachtwoord van mijn youtube account vergeten! wat moet ik nu doen!?

Ik weet nog wel mijn account naam en op dat kanaal (waar ik dus mijn email en wachtwoord van ben vergeten) staan heel erg schamende video's die ik er af wil halen!

WAT MOET IK DOEN?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.5K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb precies het zelfde, google doet ook niks
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
hoi
ik had het zelfde probleem maar ik meldde het genante filmpje op het youtube account van al mijn vrienden, ouders en familie nu is het filmpje verwijdert door youtube zelf.
je moet het wel om de zelfde reden melden.

Antwoorden (1)

Wat vervelend is dat voor jou heb je zoveel emailadressen dat je niet meer weet welk WW je hebt . Als jij je naam nog weet op you tube zou ik eerst proberen met die naam te zoeken misschien sta je nog ingelogt en gaat you tube vanzelf open. Is het een hotmailadres kun je bij je account kijken of hij daar misschien aan gekoppeld is dan die maar allemaal proberen . Anders in je geschiedenis kijken misschien zie je dan wat je er aan herinnerd Veel succes

Toegevoegd na 16 minuten:
Bij you tube kun je reageren op filmpjes Doe dat eens bij Jou naam daarop dan krijg je automatisch een email toegestuurd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
handige tip dat laatste ;)