kan je accounts die je volgen en je dat niet wilt zorgen dat ze je ontvolgen op Twitter?

Zo ja, Hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, blokkeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het natuurlijk vragen, maar dat is niet erg effectief. Als een persoon jouw eenmaal volgt, kun je dat niet ongedaan maken (zowel niet bij open als gesloten accounts).

Wel kun je de persoon blokkeren, hij kan dan via zijn account niet meer jouw tweets lezen. Hij kan wel je tweets lezen als je een open account hebt, dan kan ook mr. Blabla uit Zuid-Afrika het lezen, oftewel iedereen.

Hopelijk is het zo duidelijk :)