Er staat als ik wil aanmelden met mijn net-aangemaakte email-adres: Deze Windows Live ID bestaat niet. Wie kan mij verder helpen?

Heey allemaal. Ik heb een email-adres, maar ik wou er nog eentje aanmaken, zodat ik daarop alleen maar emails kan krijgen van vrienden. Toen had ik het account aangemaakt en geactiveerd en ik had er ook allemaal foto’s en informatie over mezelf op gezet en ik had uitgelogd. De volgende dag toen ik mijn account verder wou bewerken, stond er toen ik mijn email-adres en w8woord had ingevuld: Deze Windows Live ID bestaat niet. Voer een andere ID in. En ik heb alles gecheckt en alles klopte ook… dus wat moet ik doen. Ik kan natuurlijk een ander email-adres aanmaken en alles weer opnieuw invullen en uploaden, maar ik heb liever mijn account weer terug. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als jij opnieuw dit account gaat aanmaken kan dat of niet. Als het kan onder dezelfde Live ID dan bestond (hoe dan ook) dat ID niet meer of heeft nooit ontstaan. Mocht het niet kunnen omdat het ID al bestaat dan vraag je opnieuw jouw ID en wachtwoord op naar het daarin geregistreerde email adres. Als je het ID precies weet en alleen het wachtwoord werkt niet dan kan je het wachtwoord opnieuw opvragen (keuze: ik ben mijn wachtwoord vergeten). Soms zit er een tikfout in je ID of is het een email-adres ipv jouw loginnaam of iets dergelijks. Probeer het opnieuw aan te maken en geef aan dat jij je ID niet meer weet (opvragen van loginnaam) en wat jouw wachtwoord is. Dit krijg je dan vanzelf in jouw reeds bestaande email adres binnen (als je deze opgegeven hebt natuurlijk bij het aanmaken van dit Live ID. Suc6.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thnx ;)