Ik ben gehackt, maar weet het antwoord op de beveiligingsvraag niet meer, wat kan ik doen?

Ik kan sinds gisteren niet meer op mijn account inloggen, hoe vaak ik het ook probeer.
Ik heb ook een xbox, die geeft aan dat ik voor het laatst op een ander console ingelogd ben, terwijl dat helemaal niet waar is.
Ik heb het account heel erg nodig, want al mijn loongegevens en strookjes gaan daar naartoe.
Iemand tips?
Ik heb het formulier al ingevuld, maar weet niet of dit gaat helpen.
Het gaat om hotmail.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Ben je gehackt... of heeft iemand jouw wachtwoord geraden / afgekeken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
iemand heeft mijn wachtwoord gehackt en toen ingelogd en veranderd
Cryofiel
11 jaar geleden
Hoe kun je nu een wachtwoord hacken? Wat is dat eigenlijk, een wachtwoord hacken? Ik kan me alleen voorstellen dat iemand jouw wachtwoord heeft geraden of afgekeken toen jij het intypte. Of iemand heeft jouw computer gehackt, dat zou ook kunnen. Nadat hij jouw computer heeft gehackt heeft hij jouw wachtwoord ergens vandaan gefutseld, of heeft hij een keylogger geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iemand heeft waarschijnlijk een programma, waarmee hij of zij mijn wachtwoord kan achterhalen.
Hij of zij is ingelogd en heeft mijn gegevens veranderd, waardoor ik niet meer kan inloggen op mijn account.
Hij of zij heeft nu dus ook volledige toegang tot al mijn persoonlijke informatie.
Cryofiel
11 jaar geleden
Dus niet gehackt, maar iemand heeft jouw wachtwoord gewoon geraden. Wellicht met behulp van een programma, maar dat maakt niet uit. Kennelijk had je een makkelijk te raden wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het blijkt wel dat U hier totaal geen verstand van heeft.
Cryofiel
11 jaar geleden
Tien jaar hobbyen, waaronder hacken. Daarna ruim tien jaar werkzaam in de ICT, waaronder veiligheidsgevoelige systemen. En dat ondanks het feit dat ik hier totaal geen verstand van heb...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hacken en een wachtwoord raden is inderdaad niet hetzelfde. Heb me er ooit in verdiept (pure interesse) en het blijkt dat 'prof' hackers maanden, soms wel jaren bezig zijn om een goed beveiligd systeem te hacken met behulp van programma's. Lijkt me niet dat iemand hier tijd en moeite in zal steken om jouw xbox werkelijk te hacken, wachtwoord achterhalen zal iets minder tijd in beslag nemen. Zoek maar eens op Google de definitie van hacken ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat mij erom dat iemand mijn wachtwoord heeft gekraakt en veranderd, dan is het geen raden meer.
Ik vroeg om een simpel antwoord, geen mierenneukerige discussie
Cryofiel
11 jaar geleden
Wouter: "Agent, iemand heeft mij maandenlang bespioneerd, hij heeft bijgehouden wat ik op welk moment doe, en wanneer de buren weg zijn. Op een moment dat ik niet thuis was en de buren ook niet, heeft hij toegeslagen. Hij heeft met een stormram mijn voordeur geramd, is mijn huis binnengedrongen en heeft alles vernield!" De agent stelt een aantal vragen om wat meer informatie te krijgen. Uiteindelijk komt de agent erachter dat Wouter zijn sleutel altijd onder de bloempot verbergt die naast de voordeur staat. Een gelegenheidsdief vond de sleutel, ging even naar binnen en nam een briefje van 10 mee dat hij daar toevallig op tafel zag liggen. Agent: "Maar Wouter, dit is geen maandenlange spionage, en er is geen geweld gebruikt om je huis binnen te dringen. Dit was gewoon een gelegenheidsinbraak!" Wouter: "Ik wilde zeggen dat mijn tientje weg is! Ik wil geen mierenneukerige discussie!"

Antwoorden (1)

ik zou klikken op help en ondersteuning en die kunnen jouw echt heel goed helpen
succes!

Toegevoegd na 58 seconden:
en als je dat formulier correct invuld dat is er geen probleem je krijgt hem dan vanzodra zij het hebben behandeld terug
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het formulier heel goed ingevuld naar mijn idee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dan ga je binnenkort je account terug krijgen (ze nemen dan contact met je op via de email die jij invulde)