Hoe kan je geld verdienen door advertenties op je Facebook fan page te plaatsen???

Gewoon wat je met Adsense doet maar dan met Facebook

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Zoals Adsense kan het niet via Facebook. De reclame is daar 'in handen van' Facebook. Je kunt via een fan-page wel het volgende doen: je kan bedrijven geld vragen om reclame te plaatsen op je Facebookpagina onder de vorm van bijvoorbeeld een banner of (beter nog) een gesponsorde status update. Hiervoor is het wel noodzakelijk om zeker duizenden fans te hebben, anders hebben bedrijven geen interesse.