Hoe komt het dat ik YouTube filpjes alleen nog maar in 240p kan zien zonder dat het onderbroken wordt?

Dit probleem heb ik sinds ik een repeater heb gekocht.
Eerst kon ik ze nog gewoon in 720p kijken.
De computer geeft aan dat mijn internet connectie 'uitstekend' is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een repeater vertraagd inderdaad het internet, daar valt weinig tegen te doen. Maar waardoor u toch goed video's kan kijken kan met html5 in plaats van flash. Html5 is namelijk veel sneller.

Dit moet u doen door:

1.html5 ondersteunend browser downloaden/update (bijv. ie9, chrome (Meestal wel update), safari (Meestal wel update)

2.http://www.youtube.com/html5?gl=NL&hl=nl

3. En dan onderaan deelnemen.

Veel succes!