Ik kan op facebook iemand helemaal niet vinden, zelfs niet in de vriendenlijsten van mensen waarmee we beide bevriend zijn, hoe kan dat?

Op facebook kan ik 1 persoon helemaal niet vinden, en hij mij ook niet. Zelfs als we kijken bij de vriendenlijsten van mensen waarmee we beide bevriend zijn. En we staan beide niet in onze blokkeerlijsten. Op facebook zelf kunnen we niks vinden om het op te lossen. We snappen er helemaal niks meer van, iemand een idee waarom dit zo is en wat we er aan kunnen doen zodat we gewoon vrienden op facebook kunnen worden en elkaar daar weer op kunnen zien?
Alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft u het zoekvenster al gebruikt van FB?
(Met of zonder hoofdletters?)

Antwoorden (1)

Neem contact op met de bewuste persoon.
Wellicht heeft die de echte naam en achternaam gewijzigd in een nickname.
(voorbeeld: Jan Jansen is nu Capricorn)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hij heeft zijn eigen naam en achternaam niet gewijzigd in een nickname. Laatst had een vriendin van mij ons beide in een groepsgesprek gedaan maar ik kon zijn berichten niet lezen, alleen die van mijn vriendin. En ook hij kon mijn berichten niet lezen. Heel raar!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heeft hij jou of jij hem (per ongeluk) geblokkeerd? Dan zouden jullie beiden even in de lijst moeten kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Facebook zelf? Er gebeuren wel meer vreemde dingen de laatste tijd. Doordat ze nog steeds met veranderingen bezig zijn denken wij heeft FB hiccups oftewel de FB hik zoals wij zeggen. Probeer jullie namen eens uit op Google met daar achter "op Facebook". Zo vind je ook mensen die zich voor anderen verborgen willen houden. Bij ons verdwijnen ook zomaar berichten met reacties en al?