waarom lukt het niet om berichten te blokkeren in hotmail?

Als ik berichten in hotmail blokkeer, dan krijg ik de notification-->Dit betekent dat alle berichten van deze e-mailadressen in de toekomst worden geblokkeerd. Ze komen zelfs niet in de map Ongewenst"!!
Maar wie schets mijn verbazing, de berichten zijn niet geblokkeerd; ze verschijnen telkens terug, zelf in de map "ongewenst".

Toegevoegd na 6 dagen:
ik vind dit nl nogal zorgelijk...dus blokkeren bij hotmail blijkt een wassen neus te zijn??!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Wat bedoel je dan precies met bericht blokkeren? Je kunt aangeven dat het spam of fishing is (dat wordt rapporteren genoemd), en dan wordt het bericht in de map ongewenst geplaatst. Of je kunt het e-mailadres of domein blokkeren, en dan kan daar vandaan voortaan geen bericht meer naar jou worden gestuurd. Dat systeem werkt gewoon hoor. Je bent misschien vergeten om de blokkering te bevestigen?
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor je reactie....
Ik zal iets duidelijker zijn: 1) ik geef aan dat ik een bericht niet wenst (dus ongewenst) 2)daarna ga ik naar de map ongewenst en 3)geef vervolgens aan dat ik dit bericht opruim en kies voor blokkeren 4)vervolgens bevestig ik dit!
Maar helaas al de berichten verschijnen na verloop van tijd al dan niet in "inbox/ongewenst box"!
Amadea
11 jaar geleden
Dat ze er NIET in verschijnen is de bedoeling. Welke berichten verschijnen er dan WEL in?