Hoe kom je erachter welk persoon achter een facebook pagina zit?

Of kun je daar niet achter komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Natuurlijk hun je daar niet achter komen. Als iemand bepaalde dingen neerzet die onwaar zijn kan niemand dit bewijzen.

dus als je het niet aan de foto ziet (die ook nep kan zijn) dan houdt.het op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hun is kun. Nee dat kun je niet, precies zoals in mijn antwoord staat. Ik zeg niks overdat facebook het zelf wel kan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Facebook kan het ook niet, vertel maar hoe. 1. Ga naar een willekeurig internetcafe
2. Start een FB-pagina met loze naam
Als er geen e-mail adres bij staat, zou je het in een prive bericht kunnen vragen, maar of ze dan eerlijk antwoord geven blijft de vraag.

Wel is het zo dat als er erg illegale dingen gebeuren met het persoon achter die pagina, dan kan je facebook inschakelen om erachter te komen om hem/haar eventueel voor de rechter te slepen.