waarom kan mijn webcam niet opstarten ?

Als mijn pc aanstaat als ik een vraag krijg om op skype te komen ,start mijn webcam niet op ,en er staat dan meestal :sluit alle andere programma's en probeer dan opnieuw .Maar het gekke is dat er dan geen enkel programma openstaat .
Ik moet dan de pc volledig afsluiten en terug opstarten ,en dan lukt het onmiddellijk .
Ook als ik de laptop uit slaapstand open ,werkt de webcam niet .Waar kan dit aan liggen ,want het begint mij op mijn zenuwen te werken !

Toegevoegd na 6 dagen:
ps.heb de juiste drivers voor mijn webcam ,bisonkit nb pro,daar ligt het niet aan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

even kijken of de software van de webcam we up to date is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Software updaten fixt meestal een heleboel. En anders kan de Skype community je ook een eind helpen ;) zet op het Skype forum je probleem en je krijgt snel een goed antwoord op al je Skype vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk draait het proces van msn nog op de achtergrond, en daar heeft skyoe een hekel aan. Open taakbeheer:ctrl+shift+esc.→open het tabblad processen→sluit msnmsgr