hoeveel kost een tweet voor twitter per sms?

Als ik mijn 06 nummer gebruik hoeveel kost een tweet per sms dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De prijs die je betaald per bericht is het gewone tarief van je provider.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om het posten van een tweet via SMS te maken log je in op twitter en ga je naar devices pagina. Geef hier je telefoonnummer en je landcode. voor Nederland is dit +31 en voor België +32.
Om je toestel te bevestigen stuur je een SMS met de code naar het genoemde Twitter-nummer. Als je nummer geverifeerd is kan je berichten gaan posten door een SMS te sturen naar het Twitter-nummer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoeveel kost sms dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
geen antwoord op de vraag..?